Naše reference

Návštěvnické centrum ČNB

(Nový prostor přízemí velké dvorany Návštěvnického centra ČNB (vizualizace převzata ze studie SGL projekt s.r.o.)) Naším úkolem byl návrh stavebních úprav stávající části přízemí velké dvorany a 2. suterénu pro účely nové expozice návštěvnického centra České národní banky pro prezentaci činnosti dané instituce. Při návrhu stavebních úprav bylo nutné zachovat stávající architektonické hodnoty objektu. Hlavním […]

Výpravní budova ŽST Nymburk hl.n.

Pro Správu železnic jsme zpracovali Ideovou studii pro výpravní budovu železniční stanice Nymburk hl.n. Základním cílem bylo připravit podklad pro dopracování Záměru projektu a umožnit tak další pokračování projektu. Naším úkolem bylo: vypracovat tři varianty řešení výpravní budovy v ŽST Nymburk, prověřit možné varianty řešení výpravní budovy a nalezení optimálního řešení VB s návazností na […]

Zpracování koncepce dopravy pro město Beroun

Jedná se o souhrnný dokument, který řeší mobilitu ve městě komplexně a zahrnuje všechny typy přepravy osob. Na základě existujících dokumentů byla provedena metaanalýza stávající dat, analýza současného stavu. Dále je navržen plán aktivit směřujících k naplnění cíle bezpečné a udržitelné mobilitě ve městě.       Fakta název Zpracování koncepce dopravy pro město Beroun […]

Generel dopravy v části města Lázně Bělohrad

Naše společnost připravila studii, která řešila stav a návrh dopravních úprav v lokalitě přilehlé k areálu lázní. Hlavním předmětem k řešení bylo dlouhodobé parkování vozidel návštěvníků lázní v rezidentních částech města. Situace byla zanalyzována pomocí celodenního průzkumu parkování a byly navrženy organizační i stavební změny pro zlepšení současného stavu.       Fakta název Generel dopravy v části města […]

Parkovací dům Šrámkova

Naše oddělení Architektury a pozemních staveb zpracovalo pro město Ústí nad Labem studii parkovacího domu v lokalitě Dobětic. Zadáním bylo ověření jednotlivých hmotových a kapacitních možností v dané lokalitě. Objekt jsme se snažili co nejcitlivěji zakomponovat do svažité morfologie území. Architektura objektu je velmi racionální a nerušící okolí. Z hlediska provozu se jako nejefektivnější ukázalo použití tzv. D’Humpyho […]