Díky tomu, že jsme jednou z nejrychleji rostoucích projektových a konzultačních firem na trhu, potřebujeme posílit v oblasti obchodní administrativy. Hledáme precizní, týmovou a zodpovědnou posilu.
V současné chvíli hledáme novou posilu obchodního týmu, která má ráda administrativní práci, přistupuje vstřícně a pozitivně ke svému okolí a rozumí si s počítačem. Pokud jsi komunikativní, přistupuješ k práci zodpovědně, máš zájem pracovat v úspěšně se rozvíjející společnosti v oblasti obchodní administrativy a splňuješ předpoklady uvedené níže, pak nám, prosím, zašli svůj životopis.
Hledáme
- SŠ s maturitou/VŠ vzdělání;
- Zodpovědnost, otevřenost, aktivní přístup k úkolům, pracovitost a přesnost;
- Výborná znalost českého jazyka podmínkou;
- Znalost anglického jazyka - min. B1;
- Výborná znalost MS Office;
- Znalost MS Access a/nebo MS Dynamics výhodou;
- Schopnost orientace v psaném textu;
- Výhodou je znalost obchodní administrativy (objednávky, smlouvy apod.) a základní orientace v legislativě (zj. veřejné zakázky);
Lokalita
- Praha
Co budeš dělat
- Denní kontrola systémů veřejných zakázek a e-mailu, evidence relevantních poptávek a související interní komunikace.
- Evidence obchodních nabídek a výsledků výběrových řízení, související interní komunikace.
- Příprava a evidence obchodní korespondence společnosti.
- Zajištění aktualizace firemních dokladů včetně jednání s danými úřady.
- Administrativní podpora v oblasti obchodní a smluvní agendy včetně její evidence.
- Vykonávání dílčích administrativních prací při přípravě obchodních nabídek.
- Aktivní komunikace uvnitř společnosti.
Obecné informace
Je to pro Tebe to pravé ? Pak hledáme právě Tebe.

Kontakt
Andrea Sečková
Personální manažerka
+420 775 429 481
andrea.seckova@nullafry.com